wtorek, 9 grudnia 2014

Mały łakomczuszek.

Hej!
Ponieważ nie mam ambitnego pomysłu na pisanie-lecimy z fotostory.
J-Ja
L-Lonnie

                                           (Lonnie ukrywa się z pączkami)
                                         L-"Tu mnie nie znajdzie...,chyba"
                                         J-Lonnie, chodź miałam Ci zrobić zdjęcia,pamiętasz?
                                         L-No to wpadłam...
                                         J-?
                                        L-"Mogę się schować w tej szparze"
                                        L-"Szybko, jedz"
                                        L-"Um...pyszne...,trochę twarde,ale co tam."
                                         L-*chrup,chrup*
                                         J-Lonnie?!
                                         L-O,cześć.
                                         J-Lon...?
                                         L-No co?
                                         J-No jak to co?Zabierasz mi pracę z modeliny na plastykę,
                                             a potem się zastanawiasz o co chodzi.
                                         L-P...przepraszam.Czekaj!Jak to z modeliny?!
                                         J-Ile ich zjadłaś?
                                         L-No, z jeden,ale był bardzo dobry!
                                         J-Daj mi to już.
                                         L-Dobra masz,ale jeszcze z nimi nie skończyłam.
                                         *wołanie*
                                          J-Idę ! Lonnie ja lecę , pa.
                                           L-Czekaj ! Eh .Jak ja tu weszłam ...?
                                         L-Tędy nie.
                                                   (szuka zejścia)
                                         L-Maaaryyyy,jak Cię znajdę,to Cię kopnę!
                                               *minutę później*
                                         L-Maaaryyyy, żartowałam, przyjdź!
                                                *Two hours later*

Druga część już niebawem!
Produkt plejsment XD
Bye!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz