sobota, 7 maja 2016

W oczekiwaniu na Sebastiana :D

Dobra, tym razem coś napiszę, bo jestem mega podjarana <3 :D XD
Otóż wczoraj zakupiłam Taeyanga Raiki (czyli tytułowego Sebastiana), a dzisiaj już go wysłali, co oznacza, że w przyszłym tygodniu powinien do mnie przyjść! <3
Będzie unboxing B))

(UWAGA- zdjęcia są robione w różnych miejscach, bo mam w ogródku dużo kwiatów, obok których latały bardzo miłe pszczółki, ale z racji iż Melcia była dzisiaj ubrana w strój, wyglądający jak łąka, musiałam się przenosić, bo w towarzystwie owych owadów czułam się baaaardzo nieswojo XD)



 


M- jak można zostawić takie piękne kwiaty na środku pola?!












Bye!

4 komentarze:

  1. Oo, wyczuwam jakieś love story w takim razie, no nic, czekamy, czekamy. :D Melcia ma śliczne uczesanie dzisiaj, zachwycają mnie jej włosy. <3 Kwiatki zapewne od tajemniczego właściciela. 8)
    Pozdrawiam ~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, będzie love story, hahaha XD
      Dziękuję, starałam się :D
      No a jak B)
      Również pozdrawiam! :D

      Usuń
  2. Jakie śliczne zdjęcia <3 Tak wdycham do tych plenerowych sesji, ale jakoś się do wyprawy na dwór z lalkami zebrać nie umiem :P
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      W taką pogodę, to aż trzeba się wybrać na dwór! :D
      Również pozdrawiam :)

      Usuń