czwartek, 26 maja 2016

First meet

Hi!
Oto długo wyczekiwana (przynajmniej przez mnie XD) sesja z Sebastianem! <3 
Niestety pogoda mi nie dopisywała, a gdy już wyszło słonko, nauczyciele postanowili dowalić nam 6 sprawdzianów/ kartkówek na ten tydzień :') 
No, ale najważniejsze, że jest! :D
Standardowo- S= Sebastian, M= Mellanie






M- *a może to on zostawił te kwiaty?*





M- Cześć!





S- Hej


M- Ehm... mogę się dosiąść?




S- No... tak, jasne!




S- Co robisz sama w lesie?


M- Mogłabym Cię zapytać o to samo.
S- Ja tylko czytam.
M- A ja tylko przechodziłam.


M- Chociaż tak naprawdę szukam, kto zostawił kwiaty na łące przed moim domem


M- Sam rozumiesz, nie spotyka się tu raczej zbyt wielu osób


S- I przechodząc pomyślałaś, że to mogłem być ja? Nie sądzisz, że to lekko ryzykowne, żeby...




M- Żeby...?





Bye! B)

4 komentarze:

  1. Sebastian jest cudowny! Sama myślę teraz nad jakimś mężczyzną do mojej lalkowej rodziny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sebastian bardzo dziękuje i mówi, że to wie :D (Kogo ja wychowałam... Haha :D)
      PiŻW! :D

      Usuń
    2. oni nawet z wyglądu idealnie do siebie pasują. *-* Ciekawa jestem co będzie dalej. :3

      Usuń
    3. Sennie (ich ship XD) bardzo dziękuje, ale Sebuś się wkurza, bo chyba nie chce, żebym łączyła go na dłużej z jedną dziewczyną :'D

      Usuń